Ett oskrivet kapitel väntar

I Sverige är nyårsafton redan över, men här borta i californien har vi några timmar kvar. Att gå in i 2014 är skrämmande. Jag har ett år framför mig som kommer innebära mycket förändring och som jag inte vet vad jag kan förvänta mig av. Det kommer med största sannolikhet vara en berg- och dalbana av känslor. Och jag ska erkänna att jag är rädd. 

Men idag har jag kopplat bort det och istället njutit av venice beach. Jag har solat och ätit en riktigt god toastwd kyckling och avokado bredvid strandpromenaden. På samma promenad sprang jag sedan en sväng innan det blev after beach på en pub med en öl. Om några timmar blir det nyårsfirande i little Tokyo i LA downtown. 



Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer