Veckans träning

Helgen har gått i en rasande fart. Städning av lägenheten har varit i fokus och äntligen är det något sånär rent och fint. Idag har jag även hunnit med att spela fotboll. Matchen avslutades lite snöpligt när motståndarna gjorde mål i sista minuten så att slutresultatet blev 1-1.
 
Nu har jag precis ätit två knäckemackor med tonfisk- och äggröra framfördatorn. Ska läsa lite blogginlägg nu, sen sätta mig och sticka en ärm och njuta av att det är söndag innan det är dags att sova. 
 
 
Veckan i stort har varit helt okej på träningsfronten. Jag hade velat få till ett löppass till och bättre fokus på fredagens gympass. Men jag vet ju vad som krävs för att få till det, planering. Jag kan inte gå till gymmet utan en plan. Då blir det liksom ingenting. 
 
Måndag: Löpning 4 km
Tisdag: Morgongym, Ryg och biceps
            Fotbollsträning
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Morgongym, totalt ofokus
             Löpning 5 km
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch
 
Veckan som kommer har jag planerat som Runningstreak vecka, men jag ska fundera lite till. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer