Storstädning av livet

Söndag igen, och vissa rutiner lyckas jag tydligen hålla. Idag har jag bestämt mig. Nu är det dags att städa upp mitt liv. avsluta projekt, och starta på nya som jag vill och behöver genomföra för mig. 
 
Söndagen har som vanligt inneburit fotboll. Spelade en kvart ungefär och gjorde nästan mål. Men det blev en sur förlust. Tappade humöret ganska rejält när jag satt och tittade på bänken. Dels på motståndarna och dels på domaren, och efter att ha låtit det sjunka in inser jag att jag är inte i balans på något sätt. Nu blir det ändring. 

Välbehövlig storstädning på gång
 
Just nu känner jag mig väldigt obekväm med väldigt mycket. Allt ifrån hur det ser ut i lägenheten (kaos), hur jag inte rör på mig så mycket jag behöver, hur jag ser på mig själv och massa annat. Jag vet att detta speglas i bloggen, men jag kommer inte prata om detta och de bakomliggande orsakerna riktigt än. Jag hoppas bara att ni hänger med mig med peppande tillrop på min resa tillbaka till den glada Josefin jag egentligen är. 
 
Sammanfattning av veckans träning 
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Löpning 3.2 km
Torsdag: Löpning 3.5 km
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: Fotbollsmatch 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer