Men jag hade i alla fall tur med vädret

Igår vid lunch gjorde jag ett försök påatt springa lite backintervaller på sankt hans. Men redan när jag satte mig på cykeln dit blev jag väldigt osäker på om det skulle gå. Fotbollsträningen satt inst sagt kvar i benen. Så det blev till att promenera runt på sankt hans och springa upp för någon enstaka backe. Ibland får man anpassa och ändra planerna efter vad kroppen säger att den klarar. 
 
 
1 Linnea Dahlgren:

skriven

Har funderat på att dra dit nån dag, vet du hur lång längsta sträckan är där? :)

Svar: Det finns ju en milsträcka som börjar vid delphi, som har 5 km på sankt hans...
Josefin Sjöberg

2 Linnea Dahlgren:

skriven

Jaså? Kan inte så mycket om Lund, haha men där ser man :) Men så längsta sträckan inne på Hans backar är 5 km alltså?

Svar: ingen aning. Men sankt hans är ju inte så stort så det kan nog inte var mkt längre...
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer