Det börjar hända saker

Både med att kroppen visar att träningen ger resultat, men också med livet. Det rör sig sakta men säkert framåt. Jag tror det är framåt i alla fall. 
 
Igår var jag på gymmet och testade för första gången den nya delen av gymmet himla mysigt och en del nya grejer som jag saknat. Till exempel finns äntligen det smala roddgreppet och en maskin att köra sittande rodd i utan att man behöver bygga om CableCrossen. För att fira det blev det alltså ett lättare ryggpass avslutat med några minuter på Crosstrainern. 
 
 
Vad det gäller livet så börjar jag jobba på måndag. På ett heltidsjobb. Inte helt det jag är utbildad till, men något i rätt riktning i alla fall. Jag har dessutom skickat in korrigeringen a exjobbet, så nu går det väl snart till tryck. Jag har även blivit godkänd på min hemtenta. Så nu är det bara en sketen tenta kvar som jag skriver i två delar, en i oktober och en i december, innan jag kan plocka ut min examen. 
 
Och ja visst ja, en resa till USA över jul och nyår är bokad med familjen. 
1 Malin Wederberg:

skriven

Nu blev jag sugen att gå till gymmet :P

2 Johanna:

skriven

Vilken fin och inspirerande blogg.

Svar: Tack så väldigt mycket :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer