Dåligt bränsle

Idag fick jag till en löptur här på morgonen, även om jag sov en timme längre än planerat. 2 km med hund och 2 km utan. Det var en riktigt jävlig runda. Hunden bråkade med mig konstant under första halvan och ville inte som jag. Han drog och stannade. Så det var en befrielse att inte ha med honom på andra halvan. 
 
Däremot blev inte tempot så bra idag , varken med eller utan hund. Drar driekt parallellen tll lösgodiset jag åt igår. Kroppen mår verkligen inte bra av det, det är ett som är säkert. Så nu slutar vi med det också. Inget mer godis för mig på ett tag. Däremot mer löpning. Jag ska banne mig komma tillbaka. Jag ger inte upp i första taget. 
1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Och jag hejar på dig såklart! Kämpa på, vad du än kämpar med. Du är stark tjejen. Kram!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer