Veckan som gåttv

Måndag: Fotbollstränig 90 min
Tisdag: Vila 
Onsdag: Fotbollsträning 90 min
Torsdag: Fotbollsträning 90 min
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch
 
Då var ännu en fotbollsintensiv vecka över och det blir lite lugnare på den fronten. Jag har tenta på onsdag och fram till dess blir det fullt fokus på den. Det finns inget annat alternativ än att den går bra. Det bara måste gå bra. Men sen är min förhoppning att gå till lite träningspass. Nu när fotbollen är slut har jag lite större frihet att planera och genomföra lite alternativ träning. Håll tummarna för att jag lyckas den här veckan med mina åtagande.
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer