Packat gym

Då gårdagens planerade träningspass blev kidnappat av Simone tog jag veckans första pass idag. Det fick bli efter jobbet som jag gav mig dit och ja, det är fortfarande smockfullt på gymmet klockan 17 på kvällen. Ogillar det verkligen. Vill kunna göra vad jag vill, när jag vill och utan att folk står ivägen. 

Hur som helst blev det ett pass för benen och jag sitter och har kramp i framsida lår nu så det skriker om det. Passet bestod av sittande benpress, knäböj, och pyramidset med lårcurl för baksida lår. Får väl se hur det går att resa sig upp ur sängen imorgon. Men jag har verkligen saknat mina benpass. Har blivit dåligt med det på sista tiden då jag inte velat förstöra fotbollsträningarna med träningsvärk i benen. Men nu är fotbollssäsongen över och jag gör som jag vill! 

 
Men som sagt, det tar för mycket på mitt psyke att träna med så mycket folk överallt. Tar onödigt med energi, så jag måste testa morgongymma innan öppning den här veckan. Kanske redan imorgon... Jag återkommer med de funderingarna.
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer