Nu kör vi

Gissa var jag har varit ikväll? Helt helt helt underbart! Jag känner igen mig själv! Och det bästa var att jag fortfarande var stark! Endorfiner sprutar och jag är LYCKLIG!
 
 
Jag har varit på gymmet. Efter en heldag på kontoret var jag trött i kroppen och jag bestämde mig redan i förmiddags att jag skulle köra igenom ryggen på gymmet. Och som sagt, det gick bra. 
 
Nu i dagarna har dessutom mitt gym öppnat den nya delen 24/7 och jag passade på att uppgradera mitt gymkort (för den ringa summan 10 kr) så att jag kan utnyttja det. Nu kan jag alltså aldrig mer gnälla på gymmets öppettider. Det här är bara för bra för att vara sant!
1 LINNÉA DAHLGREN:

skriven

Vadå, så det finns en del på delphi som alltid är öppen? :O

Svar: De har precis startat det. Gå dit någon dag och byt in ditt gymkort till ett nytt för 10 kr, så berättar de hur det funkar.
Josefin Sjöberg

2 Linnea Dahlgren:

skriven

Så nice! Framförallt tycker jag söndagar har sjukt dåliga öppettider så det är ju sjukt bra. Nytt kort för 10 kr eller 10 kr mer i månaden? :)

Svar: 10kr för ett nytt kort. Engångskostnad
Josefin Sjöberg

3 Linnea Dahlgren:

skriven

Aha, nice :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer