Lycklig Fredag

Jag har nu suttit på kontoret 3 dagar i rad. Och det var vad som krävdes för att jag skulle ise hur fruktansvärt dålig min stol är oc att jag sitter helt snett och fel vid datorn där. Jag har med andra ord riktigt ont i ryggen idag. Det är inte något jag tänker fortsätta med, därför ska jag se till att få en ny stol och att verkligen träna rygg och axlar på gymmet. Nu finns det ännu en anledning att fortsätta gymma. 
 
Men bortsett från det är jag superduper megalycklig. Jag har varit och shoppat på Nova för att uppdatera garderboen lite och jag hittade massa fint. Mest glad är jag nog över ett par gummistövlar i kombination med en snygg jacka. 3 timmar blev det på köpcentret sen var både jag ochpågen trötta, så det blev till att åka hem och laga curry.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer