En tidig fredagsmorgon

Jag vet att de flesta av er som följer mig gör det för att läsa om hur det går med min träning. Därför är det framförallt det jag uppdaterar om. Veckor som denna då jag inte tränar mycket mer än fotboll blir det därför svårt att hitta motivationen till blogginlägg. Skulle ni uppskatta om det uppdaterades med lite fler vardagsglimtar? 




Den här veckan har hittills bjudit på två fotbollsträningar, massa jobb och lite stickning. Jag försöker just nu anpassa mig till livet som pendlare och hoppas sen på att kunna lägga in mer träning. 

Inte nog med att jag går upp innan 5 på morgonen, jag har även ett ganska hårt och krävande jobb, så jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna. Att gå upp tidigt blir mer och mer en vanesak och mina arbetsuppgifter kommer bli något mjukare med tiden. 

Men nu ska jag se solen gå upp över Skåne och välkomnar fredagen med öppna armar. Snart är det helg, och då ska jag hälsa på gymmet. 
1 Linnea Dahlgren:

skriven

Jag följer din blogg delvis för träningen men framförallt för jag gillar ditt sätt att skriva och tänka på. Dessutom är det kul med någon som bor på samma ställe som jag :) Så ja, vardagsbloggning skadar inte! haha

2 Felle:

skriven

Jaa mer vardagsglimtar!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer