Skit var det här

Nä, det går ju inte att vara på topp jämt. Och ibland blir passen bara riktiga skitpass. Idag var en sån dag. Kroppen kändes i och för sig riktigt bra, men huvudet var inte där. Huvudvärk och brännande luftvägar kombinerat med att musiken dör efter en kilometer var inte en bra kombination. Så när jag hade chansen nästa gång svängde jag av hemmåt. 

 
Trots en extremt kort runda (varade väl i en kvart ungefär) tar jag med mig känslan i benen. Till nästa gång ska musiken vara fixad i offlineläge och pulsklockan ska vara laddad. Tror det får bli till helgen så att man kan ta till vara på ljuset. Det känns lättare när det är ljust. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer