Minnen

IGårkväll blev det fotbollsträning enligt plan. Det var sådär tråkigt höstmörker med småregn och kompakt mörker, så vi var inte många som kom på träningen, men vi körde på ändå. Men det ska ju erkännas att när man var påväg till träningen önskade man att det var handboll man sysslade med. 

När jag kom hem började jag titta igenom fotoarkivet och insåg att jag fortfarande har en himla massa bilder att framkalla då jag fortfarande värderar fotoalbum väldigt högt. ni vet såna "riktiga" där man klistrar in bilderna själv. Med limstift. Inte minst är det bilderna från Thailand i januari. Så himla roligt vi hade jag och pågen, och oj vad jag längtar tillbaka. I år blir det USA, men då med familjen istället. Men det ska nog inte bli fy skam det heller. 

Thailand, januari 2013

Thailand, januari 2013

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer