Happy Friday

Idag gav jag mig själv sovmorgon och det var nog ganska välbehövligt.då jag inte har några vilda planer för helgen tänker jag att jag hinner träna då. Så istället för morgonträning bakade jag en prinsesstårta i morse som jag tänkte överraska montörerna på jobbet med i eftermiddag. Är det fredag så är det. 


För att vara helt ärlig så förberedde jag det mesta igår och i morse gjorde jag rosen och pudrade locket med florsocker. Och nej, för er som undrar, det är ingen nyttigare variant av prinsesstårta. Just prinsesstårta ska vara precis som den är. Bättre att äta det sällan och i måttlig mängd när det väl händer. 

1 Fatma:

skriven

åhh va gott! :)


Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinnar smink, kläder och prylar bland annat! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer