Veckans träning

Detta har varit en ritkigt bra vecka träningsmässigt. Jag har inte kunnat hålla planeringen till 100%, men har å andra sidan lyckats planera om när det inte har gått ihop. 
 
Måndag: Morgongym, fokus ben
Tisdag: Morgonlöpning, 3 km med en grym träningsvärk 
Onsdag: Vila
Torsdag: Morgonlöpning, intervaller på löpband
               Fotbollsträning, comeback
Fredag: Morgongym, Bröst och axlar
Lördag: Vila
Söndag: Löpning, 7 km kuperat
 
Veckans träningsvärk var helt klart efter måndagens benpass, men träningspasset under fredagen gav även den en hel del muskelvärk. 
 

Jag har hela veckan kört med periodisk fasta ( med lite avsteg) och med mina aminosyror. Jag gillar verkligen syrorna och även om det bara är placeboeffekt så känner jag mig starkare. 
 
Bilder från kvällens fotbollsmatch. Blev tyvärr oförtjänad förlust. 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer