Riktigt skräppass

Idag var tanken att jag skulle springa en lite längre runda, men helt plötslig insåg jag att min planering inte riktigt skulle gå ihop. Detta innebar att passet fick bli av mitt på dagen i stråland sol på tom mage. En dålig tanke och ett dåligt resultat. Sprang 1.5 km som uppvärmning, stannade av och stretchade lite för att sedan fortsätta med 5 km i relativt högt tempo. Det blev tre kilometer istället i en ganska bra hastighet, men sen slog motvinden mig i ansiktet och jag orkade inte fortsätta. Det tog verkligen helstopp. så jag gick och sprang långsamt om vartannat de 3 km jag hade kvar hem...
 
Man kan inte vara på topp jämt, men jag hade gärna varit det idag. Shortsväderoch snygga skor gör i alla fall att det känns lite bättre.
 
1 Sandra T:

skriven

Asså hur i hela friden fotar du själv? har du med dig någon eller har du med dig kameran å fjärr?? :P

Svar: haha, i det här läget hjälpte det att säga: Tobias, nu ska du fota mig! ;)
Josefin Sjöberg

2 Sandra T:

skriven

Hahaha! Vilken grabb du har! Min skulle bara skratta och tycka att jag är dö löjlig! :P

Svar: Det tyckte min med, i början ;) Men han har vant sig. och han har förstått att bloggen är ett av mina intressen som jag tycker det är roligt att hålla på med.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer