Renoveringsdimma

På ett sätt är det kanske tur att min förkylning blommar precis nu då jag och pågen planerat renovering av sovrum. Det innebär att jag har utan att ens behöva fundera har lagt hela dagen till att slipa och spackla och måla, och inte haft en tanke på att träna. 
 
Jag tog även en paus och planterade lite i min odlingslåda på framsidan och för någon dag sedan planterade jag pelargoner. Mina kompisar tycker jag beteer mig som värsta pensionären. Men jag älskar det! 
 
 
1 Pierre:

skriven

Äsch då. Det är hur skönt som helst att peta i jorden.´Tog gårdagen att lite på eftermiddagen rensa och fixa i min lilla ursäkt till trädgård. Det är riktigt trevligt. Speciellt när det är soligt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer