PT bokad!

För första gången på över en vecka här jag äntligen besökt gymmet igen. Jag är inte 100% frisk än, men tänkte att jag ku de dra upp morgonpromenadens intensitet en aning genom att hoppa upp på crosstrainern. Körde en lugn halvtimme och det kändes riktigt skönt att få arbeta lite med kroppen igen.

Efter att ha sprungit genom duschen såg jag när jag satt och knöt skorna att det på måndag är "PT-kväll" på mitt gym. Så jag passade på att boka en halvtimmes gratis konsultationstid med PT. Halvtimmen skall fokuseras på löpningen, för det är snart bara en månad kvar till malmömilen!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer