Ordentlig start

Morgonen bjöd på ett härligt gympass. Ungefär som vilken måndag som helst, fast lite längre tid. Skulle inte vara på skolan förrän vid 9 och kunde därmed spendera 2 timmar på gymmet. Tränade i en och en halv timme ungefär i ett behagligt tempo utan stress mellan övningar och set. Sen tog jag gott om tid på mig i omklädningsrummet och lagom tills jag var klar att sticka insåg jag att han jag skulle plugga med messat och sagt att han var sjuk, så nu sitter jag hemma och ska plugga istället. 
 
Passet då. Det känndesriktigt bra. Skönt att få köra ordentligt och ta i. I bänkpressen var det nog första gången jag riktigt kände kontakt. Körde relativt lätt och fokuserade på teknik och lite fler repetitioner istället. Utöver bänkpressen blev det marklyft, Chins, Kabelflyes och Sittande Rodd.
 
Jag har på känn att detta blir en bra träningsvecka. 
1 JHH:

skriven

Låter som ett väldigt härligt pass :)

Svar: Det var en riktigt bra start på dagen :)
Josefin Sjöberg

2 Ida:

skriven

Åh, vilka snygga armar jag skymtar där! :D

Svar: åh, tack :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer