Hundvakt

Just nu passar vi den här lilla sötnosen.
 
 
Bella är bara knappt ett halvår gammal och gillar att leka. Det gör Yoshi också, alldeles för mycket. Det är lek konstant. Så inatt försökte vi oss på att ha den ena i sovrummet och den andra utanför. Det slutade med gnällande hunder hela natten. Och jag är så trött idag. Jag förstår verkligen det här med småbarnsföräldrar nu... 
 
 
När Yoshi väl lugnat ner sig så börjar Bella jaga hans tunga som fladdrar i luften. Och när Bella lugnat ner sig ska yoshi brottas. Och så fortsätter det. 
 
Med andra ord var det inte läge för morgonträning i morse. får se hur det blir imorgon.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer