Glad fredag

Jag sov som sagt 30 minuter på lunchen idag och vaknade ännu tröttare än jag var innan, men under eftermiddagen blev det bättre. energinivåerna jobbade sig uppåt med hjälp av adrenalinet som kommer när det är mycket att göra på jobbet. 
 
Efter jobbet var planen att hämta upp pågen och lillasyster för att åka och titta när fotbollslaget spelade och ha picnick samtidigt. Istället blev jag uppringd och tillsagd att ta med mig skor och benskydd. Helt plötsligt skulle jag alltså spela. Andra halvlek sprang jag därmed runt på plan som högerback, vilket känndes konstigt. Till saken hör ju att jag, för er som inte vet, i vanliga fall är målvakt.
 
Men det gick bra, och det var riktigt roligt. Så vi får väl se om det blir fler gånger. Nu sitter jag hemma och mumsar på dessa:
 
 
Och självklart med sked direkt ur burken. Favoriten hittills är razzle dazzle, men även de andra är underbara. 
1 Linnéa:

skriven

Smarrigt! :)

2 Ida:

skriven

mums! :) Men vart har du fått tag på dessa jordnötssmör någonstans?

Svar: usagodis.se :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer