Fredagsfeeling

Jag kan knappt fatta vilken sjukt bra dag jag haft hittills idag. 05.30 ringde klockan och en timme senare parkerade jag bilen utanför gymmet. För en gångs skull lyckades jag faktiskt vara där när de öppnade och inte 7 minuter efter.

När jag bytta om blandade jag till mina aminosyror som jag testade för första gången. Jag kan ju inte säga något om effekten än så länge, men gud så gott det var! Smakade ungefär som celsius apelsin som jag annars brukar dricka.

Passet var underbart. Jag sprang långa intervaller på löpbandet (1000 km * 3) och fokuserade på tekniken. Kunde hålla ett mycket högre tempo än vanligt. Sen blev det lite övningar i TRX och avslutade med att fokusera lite extra på biceps. Allt detta utfördes i mitt ny linne från better bodies. Nöjd!

Utöver detta har jag idag hunnit hämta mitt körkort på posten, jobbat 5 timmar, köpt både lunch och nya runners, och även hunnit äta lunchen. Gott gott gott

1 Pierre:

skriven

Låter som en strålande dag so far! Själv är det bara vila inför imorgon och det börjar bli lite tråkigt får erkännas. Men man får väl springa loss imorgon.

Svar: det var en helt underbar förmiddag :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer