Den panerade fiskens dag

Jag är verkligen helt slut nu. Vi har idag slutfört renoveringen av sovrummet med besök på IKEA. Där inköptes en ny sängstomme och annat smått och gott och lunchen intogs i form av panerad spätta. 
 
Vi hann sedan montera den och fixa och dona i sovrummet lagom tills det var dags för kvällsmat. Nu ligger ännu en paneradfisk i min mage och guppar tillsammans med hemmagjord potatismos, ett hav av gröna ärtor och remoulade. Kanske inte de bästa kostvalen, men fortfarande fruktansvärt gott, halvfabrikat eller ej. 
 
En bild på nya sovrummet och min underbart goda middag.
 
Men det är ju söndag och dags att sammanfatta träningsveckan. Har fortfarande inte blivit helt kry, men tillräckligt för att köra igång litegrann.
 
Måndag: Morgonpromenad 60 min + ett gäng plankor
Tisdag: Morgonpromenad 40 min + armhävningar
Onsdag: Crosstrainer 30 min
Torsdag: Morgonpromenad 40 min
               Löpning 1 km
Fredag: Gym, axlar
Lördag: Löpning 3 km
Söndag: Morgonpromenad 40 min

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer