Att mota bort fröken PMS

Dagen har utvecklats till en sån där riktigt sk*tdag. Jag morrar åt allt och får bita rejält i knogen för att inte tappa humöret. Jag misstänker starkt att det är fröken PMS som är i farten och hon kan bli ganska.... irriterande. Släpper det med ett glas vin och resterna från grillningen igår och hoppas på en snabb humörförbättring. Solen har ju faktiskt spruckit genom regnmolnen nu och sovrummet har fått sig en ny omgång med pensel och roller, så det borde bli en bra kväll. 
 
Gårdagens grillning i kvällsolen. Avnjutes i matlådeform ikväll, men lika gott ändå!
1 Rebecca Rehn:

skriven

Gud vad gott!

Svar: Grillat funkar ju alltid ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer