Vår i luften

Idag hade jag helt missat att man skulle ställa om klockan. Himla tur att man inte behöver göra det själv längre, utan att både mobil och dator fixar det själv. 
 
Dagen började med en ordentlig sovmorgon, åt inte morgongrapen förrän 09.40, men skönt var det. Födelsedagsfirandet igår var underbart trevligt. Bara jag, pågen och vovven. Firande med familjen får vänta till imorgon. Vi avrundade kvällen med biobesök för att äntligen få se les miserables. Jag är helt förälskad. Såg musikalen när den gick på malmö opera och var då helt såld. Och filmen uppfyllde helt klart förväntningarna. Grät  så tårarna sprutade.
 
Idag är det att försöka komma ikapp med plugget som gäller så at tjag kan vara ledig imorgoneftermiddag med gott samvete. Det går ganska bra hittills med plugget, bara alldeles för långsamt. Därmed är dagens träning inställd och jag får nöja mig med att pågen lovat att jag får gå en promenad i solen med honom och Yoshi senare idag. Om jag räknar klart kapitlet jag håller på med. Så nu får jag väl fortsätta med det. 
 
Solen värmer riktigt gött mot husväggen idag.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer