Mellanmål i farten

En dag som går i ett ledde till att lunchen bestod av en burgare från McDonalds. Ibland blir det så och det viktiga då är att fortfarande göra medvetna val. Själv har jag svårt för att äta pommes till deras meal för jag vet hur ont i magen jag får då. Därför faller valet ganska lätt på minimirötterna.

Däremot vet jag ju också att jag blir hungrig igen en timme efter att jag ätit där, så idag gick vi inom Statoil också och köpte med lite mellanmål till mig för att förhindra en allt för gnällig eftermiddag. Nedan ser ni ett perfekt mellanmål för att hålla mina energinivåer påfyllda.

1 Sara - Hold on be strong:

skriven

Åh keso är såå gott!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer