I väntan på maten

Nu har jag mixtrat lite i köket igen. I ugnen står en baconlindad lammfärslimpa fylld med fetaost och soltorkade tomater. På diskbänken väntar en tsatziki och på spisen kokar potatisen. Det riktigt vattnas i munnen bara av att tänka på det. Detta skall inmundigas framför nyaste avsnittet Bigest Looser. På maten blir det nog en kopp kaffe och en bit choklad, för det är jag helt övertygad om att jag har förtjänat idag. 
 
Köttfärslimpan innan en åkte in i ugnen
 
Bara att hojta till om ni vill ha receptet
1 Nathalie:

skriven

Såg riktigt gott ut! Vill gärna ha receptet! :)

2 sara:

skriven

Jag vill jättegärna ha receptet!! Ser helt underbart ut!

Svar: Ska se om jag kan lägga upp det i helgen :)
Josefin Sjöberg

3 madde:

skriven

Åhh såg gött ut.. Brukar göra baconinlindad fläskfile det är med väldigt gött! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer