En morgon på topp

Idag har jag rivit av ännu ett sånt där riktigt grymt morgonpass. 60 kg flög upp i benböjen, narklyften gick som en dans och mina chins... Well... De är väl fortfarande en del att jobba på där.

Nu är det jobb som gäller och imorgon tror jag att jag ska försöka få in lite alternativ träning där jag får viöa benen lite. Kanske ett corepass. Eller att jag rent utav försöker mig på yoga?!

1 JHH:

skriven

Du låter stark :) Härligt! :)

Svar: Haha, jasså? Kände mig väldigt stark ;)
Josefin Sjöberg

2 M:

skriven

Oh, celsius apelsin. I like it!! Åh 60kg i benböj!! Grymt jobbat!!

Svar: Tack :9 Kändes riktigt bra :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer