En lååång fredag

Den här dagen har inte gått riktigt som planerat. Det började med att jag sov en timme längre än planerat. Inte hela världen i och för sig, det blev min morgonbloggläsning som försvann och jag hoppade direkt ner i plugget. När det sedan var dags för pluggpaus i form av träning på gymmet visade det sig att mitt vanliga gym inte var öppet, så det blev till att cykla vidare till Actic Olympen där det självklart var fullsmockat med folk bland de fria vikterna. 
 
Men jag erövrade buren och körde mina benböj. PB på 62.5 kg. Tack vara Starting Strength är det personbästa som gäller konstant nu, men mer om det i nästa vecka. Nu ska jag dyka ner bland kretsar och OP-förstärkare igen.
 
 
 
1 Pierre:

skriven

Prima! Kul att det går så bra för dig och du orkar på mer och mer. Önskar jag också kunde haka på och köra lite tyngre. =)

Svar: När ryggen väl vilat upp sig så kör vi på ;) Bara bra att jag får lite försprång :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer