Vilse

Jaha, då var det torsdag. I början av veckan försökte jag planera veckans träning, som jag gjort de senaste veckorna, för att ha en ungefärlig plan. Men det gick inte. Det enda jag bestämde var att jag ska ta det lugnt och vila mycket. Bara göra det jag känner för. Detta har resulterat i att jag tränade fotboll i måndags och sedan inte gjort särskilt mycket i form av träning sedan dess. Så ja, jag ligger grymt efter i veckans plankutmaning, men det ska nog lösa sig ändå. 
 
Utöver det så bestämde jag mig för att bryta min periodiska fasta under vckan för att ladda upp med extra energi, men jag trivs faktiskt inte jättebra med det. Ska bli skönt efter loppet att gå tillbaka till mina rutiner. 
 
Lund under en promenad i tisdags.
 
Ska jag vara helt ärlig känner jag mig just nu ganska vilse på alla plan. 
1 Pierre:

skriven

Det är helt ok när det är mycket att något annat får komma före. Det händer ibland och man kan inte alltid lyckas köra 100% varje dag, 7 dagar i veckan och år in/år ut. Det kommer bli hack i det oavsett om man vill det eller inte. Blir bara inte alltför stressad att komma ikapp, då finns risk för skador. Hoppas allt löser sig och du snart finner träningsro igen =)

Svar: Tack Pierre. Känns lite som att jag fastnat i en ond cirkel, negativ spiral. Mår inte så bra just nu, vilket leder till att jag inte tränar, men det brukar vara träningen som får mig att må bättre...
Josefin Sjöberg

2 Pierre:

skriven

Nu kommer jag inte ha någon träning till efter helgen då jag laddar inför lopp och just nu är helt slut i kroppen. Men nästa vecka kanske vi kan köra något morgonpass tillsammans? Har läst gott här (dina egna skrivna ord förvisso) att du sätter ihop ena jäkla axelpass och det hade varit kul att testa. Axlar har blivit min nya innegrej så tar gärna inspiration för att köra skiten ur dem.

Svar: haha, det kpter bra det. Får jag inspiration till att hitta på något kul :P
Josefin Sjöberg

3 Pierre:

skriven

sounds like a plan!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer