Lyxlördag

Den här helgen är jag ensam hemma då Pågen är iväg på andra äventyr. Detta innebär lyx på hög nivå. Har precis ätit lunch bestående av surdegsbröd med lax och skagenröra. Ikväll blir det råbiff, gäller ju att passa på när han inte är hemma, då han inte äter det. 
 
Dagen har hittills bjudit på lördagsjobb på systembolaget och resten av dagen är planerad till lite häng hemma hos föräldrarna och sedaan lite plock och städ i lägenheten. Tänkte även försöka få in ett lättare träningspass här hemma bestående av negativa chins och några plankor. Har en del att ta igen i plankutmaningen. 
 
Dagens lyxlunch, surdegsbröd med lax och skagenröra. Till det mitt alkoholfria Rosévin. 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer