Förändring

Frisörbesök avklarat. Lite spontanshopping också innan det var dags att fixa till ögonbrynen. Så nu har jag haft en riktig egodag och det börjar bli dags att ta tag i den där tentan o jag inte ska sitta med den hela natten... 
 
Så hur blev håret då? Ganska mycket ljusare, det syns kanske inte på bilderna, men det är stor skillnad. Utöver det klippte vi av minst 3 dm... Jag har aldrig någonsin haft såhär kort hästsvans. Men jag gillar det. Det är skönt med lite förändring. 
 
 
Dagen till ära påbörjar jag och pågen en period med striktare kost, för min del för att få fram musklerna lite tydligare och för pågens del för att tappa något kilo för att lättare kunna springa på fotbollsplanen. Men mer om det en annan dag när jag inte har en hemtenta som väntar på min uppmärksamhet.
1 Linnea Dahlgren:

skriven

Åh så snyggt!

Svar: Tack :D, insåg när jag gick in på din blogg nyss att jag kanske fått en frisyr lite lik din :P
Josefin Sjöberg

2 Linnea Dahlgren:

skriven

haha faktiskt kanske lite :) men det gillar vi!

3 Linnéa:

skriven

Det blev ju jättefint! Skönt med lite kortare till sommaren :)

Svar: Tack, jo, det är riktigt skönt
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer