Fokusera på det fina

Jag lyckas fortfarande inte komma i säng i tid om kvällarna. Igår handlade det om frustration efter att ha blivit lurad på blocket och adrenalinet pumpade. Jag är helt nekelt alldeles för snäll och det innebär en längre väg tills jag kan köpa ett efterlängtat vidvinkelobjektiv till kameran och en telefon som numer är osäljbar. 
 
Men nu ska vi försöka glömma bort det och istället fokusera på bra saker. 
 
Vi börjar se ljuset i tunneln vad det gäller exjobbet. Jag är starkare än någonsin. Ikväll är det examensfest hos en gammal kompis. Imorgon är jag ledig och får sovmorgon. I eftermiddag ska jag springa. Jag har fullt av underbara människor runt mig. Det är sommar. 
 
 
Som sagt, ikväll är det kalas och imorgon är det ledigt. Men först ska jag skriva lite till på exjobbsrapporten.
 
1 Cilla:

skriven

Många bra saker att fokusera på :) att bli lurad startar givetvis en massa otäcka känslor men är det ingenting som du kan påverka så försök att fokusera dig på det som ligger i din makt.

Hoppas att dagen blir bra och dina positiva fokussaker ger dig energi :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer