Mot Stockholm

Efter en dags arbete i Lund bär det nu av mot Stockholm. Där ska jag umgås med familjen och titta på EM-finalen. Med andra ord kommer uppdateringarna fortsätta anlända ganska utspritt och i varierande kvalitet, men jag tror nog att ni överlever.

Just nu sitter jag på stationen och väntar på tåget med en matte från espresso house i magen. Vid min sida har jag lifestyle fitness som jag inte hunnit läsa, och min stickning. Det blir nog en rofylld resa.

1 Linnéa:

skriven

Najs! Måste bara säga, vilka fina väskor du har! :D

2 Malin Jönsson:

skriven

Hoppas att du får det trevligt i Stockholm. :)
Din gula väska var riktigt snygg. :) Var har du hittat den?

Svar: Tack. Har haft det riktigt bra i stockholm. Väskan är dessvärre från Thailand.
Josefin Sjöberg

3 Malin Jönsson:

skriven

Okej trevligt! :) Härligt med någonting som inte alla har ibland. :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer