Mer bikini

Jag nämnde ju för någon dag sedan att jag i brist på träningsmöjligheter har börjat sticka. Det är riktigt roligt och avslappnande. Jag har idag gjort klart bakstycket på min tröja och även påbörjat framstycket. Blir nog riktigt snyggt.
 
Även idag har det varit riktigt varmt och fint så efter att ha vilat från strandenigår genom att spendera tiden på jobbet har det bivit mycet tid i solstolen. Jag har läst halva boken "en man som heter Ove" och bränt ryggen. Har även hunnit med lite magträning idag ovh tänkte nöja mig med det.Villar foten då den får rätt mycket stryk när jag jobbar. Imorgon blir det kanske lite barfotalöpning vid stranden igen tror jag bestämt.
 
Ni får ursäkta alla bikinibilder, men det är så jag spenderar dessa varma dagarna. 
 
 
 
 
1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Sjukt snygg i bikini!

Svar: Tack så hjärtligt :)
Josefin Sjöberg

2 Linnéa:

skriven

Så snygg bikini!!!! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer