I'm alive

Nu har jag landat hemma i Lund igen och dessutom hunnit jobba en dag. Funderingarna är fortfarande många och jag tar det en dag i taget. har bestämt att vila helt från träning och alla måsten (förutom jobb) resten av veckan för att sedan ta nya tag. Men bara om jag känner för det. Så kvällens fotbollsträning blev utbytt mot ett glas vin och grillat med Pågen. Det blir även lite framtidsfunderingar. 
 
Planerna för veckan är jobb även fredag och lördag fr att sedan åka till Åhus och spela lite Beach-fotboll. Hoppas på tur med vädret. då kan det bli hur bra som helst. Veckan efter det är det ledigt fram till fredagen då det återigen är jobb som gäller. Sen var ju planen att det skulle fortsätta så juli ut, men nu ar jag fått ett annat erbjudande som nog är för bra för att tacka nej till... Men som sagt, framtidsfunderingar ikväll. 
 
Välkommen-hem-rosor från Pågen och kloka ord
 
Vad det gäller bloggandet gör jag som alltid, Bloggar när jag känner för det helt enkelt. Men just nu är det så mycket som händer och rör sig i mitt huvud att man inte riktigt kan vara säker på när det blir. Kanske blir det redan senare ikväll eller imorgon. Men det kan också bli i nästa vecka. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer