Gissa presenten

Idag kom pågen hem från semester i danmark och detta firades med att äta ribs på O'learys. Vi skrattade gott åt min mage på vägen hem som tyckte att ribs+pommes+öl=bäbis
 
 
Men ni kan vara lugna, det är verkligen bara mat och öl i magen. ingen liten människa. Inte vad jag vet i alla fall. Lekte med tanken att lägga upp bilden på facebook, men det hade nog inte varit ett uppskattat practical joke. 
 
Utöver god mat och dryck har kvällen bjudit på ett besök på Media Markt med familjen där lillasyster fick en kamera. Även jag fick en present, Kan ni gissa vad? Kan säga att den ska invigas imorgon! Är riktigt ivrig att få leka. Som pågen sa: "du är en sån prylnörd. Till och med värre än jag"
 
Gissa innehållet
 
Nedan följer några extra bilder från kvällen i lund
 
 
1 Linnéa:

skriven

Hahahahah x) Matbebis! :D

Svar: hehe, japp. Händer allt för ofta :P
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer