Det blev bra

Det blev en riktigt bra dag igår. Den bästa på länge faktiskt. Många fina besked. En efterlängtad present och ett grymt benpass med Stefan.  Tog en promenad till gymmet vid 5-tiden  och mötte upp honom där för att köra igenom benen rejält. Ända stället i kroppen där träningsvärken var relativt mild. 
 
 
På vägen hem stannade jag inom willys och köpte korv med 90% kötthalt som åts med kokta ägg, kaviar och majonäs. Väldigt LCHF, ibland blir det så... Gott var det i alla fall. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer