Äntligen!

Den här har varit en efterlängtad dag. Solen har strålat hela dagen och det har blivit strandhäng, glass och minigolf. 
 
strax efter halv tio lades handduken ut på sanden och jag placerade mig där fram till lunch endast med ett avbrott i boken för att bada. Efter lunch passade jag, Pågen, Mellansystern och hennes pojkvän på att köra en liten mnigolfturnering efter en 1500 meters sandpromenad. Vi kan väl nöja oss med att säga att jag vann inte, men jag förlorade inte heller. Vi avslutade med en glass och promenerade tillbaka igen och läste ännu mer i solen. 
 
Avslutar med en liten bildstorm från dagen.
 
 
1 Linnéa:

skriven

Fin bikini! Och kul med minigolf :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer