Nattamat

Jag har börjat komma runt det här med att vara konstant hungrig. Detta genom att istället äta konstant. Men det är gott och billigt, så jag klagar inte. 
 
För några dagar sedan åt vi grillspett som grillades vid vägkanten precis innan vi gick in för att sova. Det är på tok för lite sånt i sverige. Mer grillspett åt folket!
 
1 My:

skriven

Hej! Vilken fin och inspirerande blogg! :) Vad sägs om Bloglovin-byte? Ha det gott!

Svar: tack så mycket. När jag är i sverige ska jag definitivt kolla in din blogg, men... Jag sysslar inte med varken länkbyten eller bloglovin-byten. Jag länkar tiull bloggar jag gillar och följer bloggar jag gillar på bloglovin som jag känner inspirerar mig. Och jag hoppas att det funkar på samma sätt på andra hållet. att man följer mig och länkar mig på grund av vad jag skriver, och inte pga vilka jag länkat.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer