Efter en lång resa...

Nu är vi äntligen på plats i kata och efter att ha varit på resand e fot i över 30 timmar stupade vi i säng igår och kroppen har fortfarande inte hämtat sig helt. 
 
Vi flög först från Köpenhamn till Doha och spenderade nästan 10 timmar på flygplatsen. Det var inte det roligaste jag gjort i mitt liv, det ska jag erkänna. Utsikten när vi flög därifrån däremot var spektakulär. 
 
Utsikt från flygplanet när vi lyft från köpenhamn och när vi lyfte från Doha.

Vi kom fram till hotellet strax efter midnatt lokal tid och stupade direkt i sängen. Vaknade vid 8 och var fortfarande ett vrak. Dåligt med sömn och alldeles för lite mat är inget som funkar för min kropp. Så vi skyndade ner till frukosten. Dock hade jag svårt att äta och verkligen njuta, för jag mådde illa och huvudvärken vägrade släppa. 
 
Efter sömn vid poolen, mer mat, massa vatten och en ipren mår jag nu helt okej och vi ska göra oss redo för att hitta lite middag. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer