Mätt och nöjd

Sitter på jobbet och har precis ätit en sen, men ack så god lunch. Det blev en plocksallad från Hemköp. De har fixat en sån där häftig salladsbar där man plockar ihop sina egna sallader. Det blev kycklingspett, majs, mozarellabollar, räkor, bönor, oliver, kräftstjärtar... Ja allt jag var sugen på helt enkelt.

Nu är jag mätt och belåten och ska unna mig en 15 minuters tupplur på maten.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer