Godmorgon Torsdag

Ännu en morgon i soffan med kaffekoppen framför Biggest Looser. Idag blev det frukost innan bestående av mago-yoghurt, keso, grapefrukt, mandlar, solrodfrön och Pauluns dinkelflingor. Sen har jag varit ute med hunden och busat i snön med några andra små pälsbolla och nu sitter jag här under en filt och myser med kaffet, biggest looser och lite tidningar.
 
 
Det kommer bli en bra dag. Jag planerar att mysa med min vovve, träna lite och sen ikväll ska jag iväg på skojjigheter. Berättar mer när jag kommer hem. Jag ska även försöka publicera mitt kostinlägg under dagen. 
 
1 Mikaela:

skriven

Sitter också i soffan och kollar på Biggest loser, mys! Planerar dagens träningspass samtidigt.

Jag ville också säga att jag gillar din blogg för att du känns så äkta och ärlig. En vanlig tjej liksom, som för alla andra har träning som går upp och ner:)

Svar: Tack, det värmer verkligen :) Roligt att höra från dig så ofta också ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer