Shoppingen levererar

Vi har nu lyckats ta oss till los angeles och ska snart bege oss till down town för att utforska och äta lite. 

Dagen började med att jag tänkte träna i hotellgymmet för att springa lite, men så blev det inte. Var ombytt och färdig, men det var fullt i gymmet och allt var upptaget, så det fick vara för idag. Istället gick vi och åt frukost för att sen ta tag i dagens shopping.

Jag har köpt enorma mängder träningskläder, dagens favorit var helt klart Reebok outleten. Där blev det två pat shorts, ett par tights, ett par långa träningsbyxor och ett linne för under 900 kr. Jag är nöjd.

Utöver det hittade jag bland annat dessa solgalsögon på Tommy Hilfiger. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer