Sämsta advent

Ja, rubriken förklarar nog mina känslor idag. Första advent har firats med desperation och psykisk meltdown på grund av plugget. Det är en sådan frustration att vara en tenta ifrån sin examen och känna att man inte hinner plugga, och att man inte vet hur man ska plugga när man väl hinner. Att en enda kurs med elkretsar ska få stoppa mig från min examen känns inte rättvist. Jag har klarat allt annat, nog borde jag klara det här... men hur? Det tycks just nu ofattbart. 

Gjorde ett försök i att lätta upp stämningen med glögg mitt i plugget, men det hjälpte måttligt... 

 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer