Lugn vecka

Efter svackan i början av veckan kände jag att det var ett bra beslut att vila från träning veckan ut. Så det har varit lugnt, och delvis därför har det varit tyst här. 

Igår blev det däremot fotboll i form av en turnering där vi åkte ut i semifinal och tillslut kom på fjärde plats i turneringen. Idag har jag en fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen. Framförallt överkroppen då jag stod i mål och det var ett tag sedan. Skön känsla att knappt kunna röra på sig. Idag har et därför blivit en lugn dag med en alldeles för lång sovmorgon och sedan plugg och lite fotopromenad med påg och hund. 


Imorgon är det dags att påbörja andra veckan med 4-split. Jag hoppas jag hinner med det innan jag åker på lördag.... 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer