Grått och snorigt

Förkylningen har slagit till. Idag håller jag mig hemma snorig och dann med en grym träningsvärk från gårdagens pass. Det är en grå och tråkig decemberdag ovch jag tänkte spendera den i soffan och inte göra så många knop. Ska väl dricka några liter te också och hoppas att detta ger med sig så snabbt som möjligt... 
 
Hur grått det än är och hur snorig man än är måste ju hunden få gå ut och kissa. Så jag har satt foten ute i det gråa idag trots allt...

 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer