Efter storm kommer snö

Jag är väl typ sist med att konstatera att nu har snön kommit. Jag har gått hela hösten och hoppats på att snön inte skulle komma förrän jag redan är i USA, men så blev det inte. Men nu har jag bestämt mig för att se det positiva i snön. Det är fint, alla barn och hundar är glada och det är så mycket ljusare ute. 

Efter at tha lyckats ta mig från jobbet tog jag en promenad med hunden som älskar snö. Han blir som tokig och överlycklig. Nu är planen att jag ska lägga mig på soffan i en halvtimme innan jag börjar plugga. Några timmars plugg ska jag hinna med idag. Och om jag orkar sticka till gymmet ikväll ska jag riva av det sista passet i 4-spliten. Annars får detvänta tills imorgon. Men det är skönt att inte skjuta upp saker...

Efter storm kommer snö och solsken tydligen.
 
 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer