Och konditionen då?

Okej, jag fortsätter gårdagens utläggning om det här med träningsuppehåll. Det jag skrev igår stämmer för styrketräningen. Vad det gäller kondition känns det alltid som att man får börja om från början...
 
Sprang 4 km idag idag och jag trodde jag skulle dö. Visst, det var varmt. Och visst, jag sprang ganska snabbt. Men kom igen, 4 km? Irriterande. 
 
Jag är anmäld till midnattsloppet i malmö den 7e september. Dels är jag dubbelbokad och dels är jag otränad, så vi får väl se hur det blir med det... 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer