Nobelpriset nästa?

Vet ni vad? Nu är vi inne i en sån där rolig period igen. Förhoppningsvis den absolut sista. Någonsin. Det känns helt sjukt. Jag pratar så klart om tentaplugg. 
 
Under augusti månad ska jag göra klart det sista på exjobbet, skriva en hemtenta och göra en omtenta. Med andra ord är det plugg varje dag. Omtentan jag ska göra har jag skrivit två gånger tidigare, så jag tänkte att jag skulle hämta ut mina gamla tentor för att se vad jag hade missat tidigare. Gissa min förvåning när han som rättat har efter en uppgift med uppenbart många fel skrivit följande
 
 
Nä, den här gången ska det gå bättre i alla fall. Så nu vet ni varför jag kanske är lite frånvarande här, men det blir snart bättring. Imorgonbitti blir det gymmet igen. Verkligen på tiden!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer